De 'Laatste' dag - Reisverslag uit Spinuş, Roemenië van Roemenië Groep - WaarBenJij.nu De 'Laatste' dag - Reisverslag uit Spinuş, Roemenië van Roemenië Groep - WaarBenJij.nu

De 'Laatste' dag

Door: Bennard

Blijf op de hoogte en volg Roemenië

24 Juli 2017 | Roemenië, Spinuş

Wat kan de tijd toch omvliegen. Morgen zou ook de laatste groep weer vertrekken uit Spinus. Ook al stond een gedeelte s'morgens al zowat klaar met gepakte tassen er moest eerst nog even gewerkt worden. Er zouden nog een paar dingen gedaan moeten worden alvorens we de terugreis konden aanvangen. Zo werden de laatste kilo’s spijkers verwijdert en de nodige stapels houd versleept naar de daarvoor bestemde locaties. Daarnaast zouden de laatste voegen geplaatst worden in de nieuwe keuken van het huis in Nadar. Helaas liep dit even anders dan gedacht. Het heeft namelijk vannacht nogal geregend wat gepaard ging met een onweersbui. En dat gaat allemaal net even wat harder dan dat we in Nederland gewent zijn. Een onweersbui/regenbui kan zomaar een nachtje blijven hangen. Het mag dan goed voor de gewassen zijn maar zoals wij hebben ondervonden is het iets minder goed voor de Roemeense plafonds. Die waren ergens tijdens de nacht namelijk naar beneden gekomen. Deze hebben we eerst opgeruimd en gezorgd dat het de komende dagen schoon zou blijven.

S middags hebben we onder het genot van een kop koffie de laatste Bijbelstudie gehouden. We hebben hier weer mooie dingen mogen delen en hebben de Bijbelstudie voor de laatste keer met elkaar afgesloten door middel van gebed.

Daarna werden de laatste dingen ingepakt en hebben we tijdens de 2de onweersbui op rij binnen nog een hoop lol gehad en zijn op tijd gaan slapen met het oog op de reis van de volgende dag.

Groet,
Bennard