Reis en aankomst - Reisverslag uit Spinuş, Roemenië van Roemenië Groep - WaarBenJij.nu Reis en aankomst - Reisverslag uit Spinuş, Roemenië van Roemenië Groep - WaarBenJij.nu

Reis en aankomst

Door: Alize

Blijf op de hoogte en volg Roemenië

15 Juli 2017 | Roemenië, Spinuş

Goeienavond,

Wij ( Bennard, Jenet, Joannie, Lisette en Alize) vertrokken rond 7:30 vanaf de familie Brons voor onze reis. Hierbij werden we uitgezwaaid door onze familie en vrienden.

Onze eerste reisdag bestond voor ons voornamelijk uit kilometers asfalt, gezelligheid en regen. Heeel veel regen, eigenlijk alleen maar regen.... maar gelukkig ging verder alles voorspoedig zodat we rond 21.00 uur in Brno aankwamen waar we hebben overnacht in hostel Mitte. Na een korte nacht vertrokken we rond 9.00 uur voor onze laatste etappe naar Spinus. Onderweg genoten we van de heerlijke zonnestralen die we de dag tevoren hadden misgelopen. Ondanks dat we toch door Boedapest reden in plaats van eromheen kwamen we rond 19.15 (Roemeense tijd) aan in Spinus.

Aldaar werden we verwelkomt door Erwin en Ruth, Magda en de kinderen en Adi en Andreaa. Ook Marcel & Jorina + kids, Wim & Annemieke + kids en Hans & Hennie waren daar om ons te verwelkomen. Zij waren al eerder veilig aangekomen in Spinus. Wat later op de avond kwamen ook Evert & Pea + Ruben en Sjoert en Dolf aan. Zij zijn met het vliegtuig gekomen. Na heerlijke nasi gegeten te hebben en onze slaapplaatsen te hebben klaargemaakt konden we moe maar voldaan gaan slapen.

We zien aks groep uit naar een fijne en gezegende tijd hier in Roemenie en hopen jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden

Groetjes Alize

• 15 Juli 2017 - 21:24

Henk Pluimers:

Bedankt voor het mooie verslag. Na regen zonneschijn! Gezegende tijd toegewenst, en sterkte bij de uitvoering van klussen. Groeten van ons hier!

• 15 Juli 2017 - 22:47

Desiree:

Fijn om te lezen dat jullie allemaal goed zijn aangekomen.
    Werkse maar ook heel veel plezier allemaal.
    Fijne zondag morgen.

Groeten Desiree

• 16 Juli 2017 - 16:28

Joyce:

Goed om te lezen dat jullie als groep veilig zijn aangekomen!
    Goede week toegewenst!